Hunneh Bunny

Sunday, June 5, 2011

;'( get ready forr it aku harus blaja brdikari and brusaha . ohhh noooooooooooo !

ASSALAMMUALAIKUM . .

see tittle? hurmmm. seriouslyyyyyyyyy i memang tention bahhh . so for dis year , aku sik mok nk pike hal mok sambong study dolok . aku taukk pelajaran mmg penting , tp aku harus blaja brdikari carik duit dolok , ermmmmmmmmmm . beloggg . aku sikda duitt agik dahh . ;(( mintakk duitt belog ! aku byk prob dah now . dugaan mkin bertimbun . tapi aku tetap sabar . slagik aku boleh . :/ aku iklasss . kesabaran aku pasti ada hikmah kan belog ? aku sik taukk kenak aku yg selalu di salah selalu d anok ? rmmm  , mungkin allah nk nguji ksabaran aku :( insya allah aku dpt . aku buat benda baik mesti aku dpt berganda yg baik dr yg aku buat , as iknow . allah maha adil . allah sik akan membiarkan makluk nya lapar dan kesusahan  . chilllll . calm . :( i need hug now ! :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( *cryyinggggggg !

No comments:

Post a Comment